Tisdagen

Ja igår jobbade jag på fm. sedan gick jag på långpromis med Ilska i skogen och då passade jag på att plocka mig lite blåbär. Blev 1 bärplockare full, kanske 1 l inte mer.


När vi kom tillbaka så hade Michelle kommit till oss, eftersom att hon skulle följa med oss och träna lite ninja träning i Dojon. Hon hade ju missat 2 pass när hon var till Göteborg och tänkte att hon skulle få lära sig det vi lärde oss då!

Så Michelle fick öva övningarna på mig, det var hon och jag som körde lite JuJutsu träning, medans grabbarna tränade Kickboxing med Micke (han tränar det i vanliga fall). På slutet så gick Jörgen och Micke en match mot varandra och det är första gången som jag ser Jörgen så trött!!




De skullel göra armhävningar mellan perioderna...men det gick inte så bra för Jörgen...  ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0