Mera blåbär

Ja idag tog jag bilen till skogen och Ilska fick så klart hänga på!
Tog med mig 5 l hinken och bärplockaren med...


Jag hade en riktigt vakthund med mig, Ilska la sig och vaktade min jacka och blåbärshinken medans jag plockade =)


Ja det blev hela 4 l idag oxå, men det gick mycket fortare än igår, för då var Maria och jag ute i 2,5 tim. idag tog det bara 1,5 tim.
Det måste ha varit för min duktiga vakthund var med mig ;)

När vi var framme vid bilen så stötte vi på en märklig växt. Liten och med lysande röda bär stod den glänste och sken mitt i skogen bland alla trista gröna träd. Det såg ut som en pyntad julgran mitt i skogen, väldigt vacker var den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0