Allt och ingenting

Ja det har hänt allt och ingenting under veckan.
I onsdags lämnade husse oss för en resa söderut, då blev det mest bara jobba och promis med Ilska.

På torsdag var jag ner till tatuerar Zid för att bygga ut min skuldertatuering, men bara lite grann. Ilska fick då vara ensam hemma och sedan fick hon besök utav mamma och pappa. När jag sedan kom hem så bjöd jag dem på mat som tack för hundvakten...som i och för sig inte varade länge, men det var skönt att slippa sitta på nålar hos Zid. 4 tim. klarar hon men efter det så brukar hon säga till att hon vill ta sig en lite pilltur. Senare på kvällen roade jag mig med att titta på nya versionen av Alice i underlandet.



På fredag hade vi en ny date med Anna och Troja, vi gick i skyttis skogen och sedan stannade vi på en fika hemma hos dem. Det är helt kanon att Ilska och jag får ha Anna och Troja att träna med, hon och jag lär oss alltid något nytt =)


Ilska och Troja får träna på att ta det lugnt....inte det lättaste för Ilska vill jag lova!

Idag så har Ilska och jag varit på långpromis uppe i åsberget skogen, sedan har jag varit nere på bondens egen marknad så klart och gjorde lite andra ärenden oxå. När jag sedan kom hem så började det regna så jag slog på en film: Änglavakt. Hade absolut inga förväntningar alls, trodde att det skulle vara en jätte knepig film, men den var faktiskt riktigt bra.



Nu blir det väl middag snart och sedan väntar vi bara på att husse ska ta och komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0