1:a skadan

Ja igår kom min första skada...och de droppar in en efter en.
I Torsdags var det Jörgen som fick en spark bak i ryggen, så han har nu ont i revbenenen och hoppade träningen igår och var bara tränare.

Sedan var det ju som sagt var min tur igår, fick en ninja kille som landade rätt på min tumme och då var min träning över. Fick tummen linadad och fick sitta i högläge resten av träningen :(

I slutet av träningen så var det Andreas. E´s tur, han fick armen bruten bakåt och det small till, så han var tvungen att kyla ner den.

Ja, så är det att träna ninja träning, man får vara beredd att få lite skador. Synd bara att det var min tumme, för tydligen så använder man den mer än vad man tror. Jag har till och med lite problem att hålla i Ilska när jag ska ut och gå med henne.

Har faktiskt ringt till akupunktören som Jörgen rekommenderade och vi får väl se vad han säger, kanske kan han hjälpa mig, så att det läker lite fortare.
Vi får hålla tummarna =) hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0