Däckdrag

I helgen tyckte jag det var dags att bygga lite muskler på Ilska så jag åkte iväg och skaffade mig ett gammalt däck, som jag sedan tog med mig till vår dragväg ute i Vårby. Där möcklade jag på väldigt länge för att lyckas få in repet in i däcket, så det denna gång inte skulle slitas sönder av slitaget med vägen.

Men tillslut så ville linan ta sig igenom däcket och jag lyckades linda runt expanderlinan. Så var det bara till att köra...eller?!!!
Jag tog låne-cykeln och cyklade iväg och ropade på att Ilska skulle komma, men icke så nicke...hon satte sig bara ner och tittade på mig. Meeeen!!! Så det var bara till att vända och hjälpa Ilska att dra däcket en liten bit DÅ förstod hon att det faktiskt gick att springa med ett däck :P

Å Hej vad det gick när hon väl började :)


-Men häng med då matte....
Ja jag fick cykla på bra för att hinna med i hennes fart.


och det blev en hel del stopp efter vägen för att hon skulle få svalka av sig, för det börjar bli så varmt ute nu :( Dragtiden på sommare är så kort...Så vi börjar längta efter snön!!
Men första måste ju sommaren passera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0