Hemma igen


Ja då var vi tillbaka igen efter en härlig vecka i Hamra i Funäs. Varför jag inte haft ork till att blogga är för att sista dagen åkte vi 3 utav 4 tjejer på maginfluensa/matförgiftning ingen vet fortfarande vad vi fick det ifrån. Men på torsdagkväll satt det igång ialla fall och Marre var först på tur, sedan var det Kajsa och jag tror jag på samma gång. Det blev inte mycet sova den natten för Kajsa och jag turades om att antingen springa på toa eller kuta utomhus ifall toan var upptagen. Ja fy...länge sedan jag varit så dålig...tror det var Kanarieörana sist! Hur vi i hela friden skulle lyckas ta oss hem på fredagen var en stor gåta...men hem kom vi! Jag satt vid ratten med frossa - hög feber och värk i hela kroppen. Kajsas kräksjuka hade fortfarande inte lagt sig så jag fick stanna några gånger efter vägen :(  Och det är fortfarande något som inte är som det ska i min kropp!
Ja så det blev ett riktigt tråkigt avslut på veckan, men annars har vi haft en otroligt HÄRLIG vecka i Hamra! Och det kommer bilder så småningom det lovar jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0