Ayurveda helg

Ja då har det varit dags för en till helg med ayurveda massage igen, men denna gången varade den i 4 dagar. Helt underbart att både ge och få massage i 4 dagar + meditation och yoga 2 ggr om dagen. Ja kan livet bli så mycket bättre :D
 
Tog lite bilder när jag var nere på oss som sov över på akademin, vi var 6 st. sammanlagt denna helg!
på torsdags kvällen...lite sega och trötta efter gett och fått Abhyanga massage (fr.v. Louise, Melice och Anette)
 
Sanna och Louise
 
På fredagen var det dags att få lära sig en ny massage, då blev vi introducerade i Vishesh

Även denna dag lite trötta och aningens förvirrade efter den nya Vishesh massagen (fr.v. Wivi-Anne, Melice och Anette)
 

Sanna och Louise
 

Melice och Anette igen

Mot middagstid så bestämde vi oss för att gå ut och äta Indisk mat, så vi brassade med Anettes bil till Solna där det fanns en väldigt bra indisk restaurang.

Mmmm vilken god mat det var!
 
och mangolassin var underbar....bara lite för stor för mig....lämnade nog halva för att få i mig maten istället.
 
En riktigt bra helg var det...förutom att min sovkamrat snarkade varje natt så jag inte kunde sova och utan sömn i 3 dagar tar på ens krafter, så den sista natten flyttade jag ner i källaren med Louise, Sanna och Wivi-Anne och fick då sova hyfsat! Annars har det varit en riktigt kanon helg :)
 
Så nu är det bara till att praktisera massage!!! Ingen semester elelr vila för mig inte ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0