Anti drag

Imorse tog jag och Ilska bilen ut till Järved för att dra iväg på en sparktur för att slippa få så mycket möten och trafik. Gick bra till en början men efter kanske 15 min. så hade Ilska bestämt sig för att nu ville hon inte alls ville springa någe mer, så hon proteserade och vägrade springa framåt. Hon ville bara vända och springa tillbaka till bilen igen :( Jaha så det var bara att vända på sparken och åka tillbaka till mitt gamla barndoms hem igen!

Men jisses då vart det full kareta......hon drog mig till och med uppför brantbacken!?? Nu var det verkligen någon som snabbt ville hem igen. Men så blev det inte vi stannade till i Järved en sväng för att jag ville ta mig ett härligt varmt bad :D och Ilska fick så klart sin frulle där med och hon blev snabbt ganska nöjd när hon fick komma inomhus.
Det är tydligen så att om Ilska inte vill dra så blir det tydligen inget drag :P
Men en liten tur hann vi ändå med och härligt var det att få bada!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0