Fix och trixat

Ja igår fick jag äntligen hem snöankaret som jag beställt :) Känns skönt att äntligen få äga ett, så numera när vi ska ta släden så behöver vi inte binda fast varje hund runt ett träd om vi inte vill. Nu är det bara att sätta ner ankaret i snön eller bakom ett träd så sitter släden och hundarna fast :)

Idag blev det en snabb långpromis, för klockan gick lite fortare än vad jag tänkt. Hade nämligen besiktning idag av Subarun, så det var nästintill att Ilska och jag fick kuta hem. Som tur var gick den igenom denna gången, så nu har vi helt plötsligt 2 körbara bilar :D

+ att jag idag satt in bilskyddet bak till Ilska.

med bilbälte och bilskydd, så kan Ilska hänga med överallt ;)

En lika fin dag har vi idag, men idag blåser det lite mer upptäkte vi när vi for ut. Men härligt att solen är framme under dagen.

Ha en fin dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0