Nya selar

Ja jag har beställt nya selar åt Ilska, hon har nämligen ingen combisele....och det MÅSTE man ju ha :P Haha! Inte måste, men vill ha! Så jag var ute och spanade på internet och plötsligt bara dök den upp, en tjej från Lycksele som kör hundspann och syr upp egna selar....mmhm kan det bli bättre!! Ja slog till med 2 st. på en gång, Nomeselen som hon har börjar bli så sliten och dessutom kan det ju vara kul med en ny färg ;)  Ja är det något som Marre och jag tycker att man aldrig kan ha förmånga av, så är det hundselar! Är själv inne på 4 st. nu och än så länge har jag bara 1 hund...men det kan ju vara bra att ha :P

Man fick välja färg på ett ungefär; hon sa vad hon hade för färg på banden hemma och sedan skickade jag måtten på Ilska och hon sydde upp dem!

HUR snygga som helst blev de :D  Den helrosa är Nome och den grå/rosa Combin!


Nomeselen på plats :)


Å Combin :)

Måste ju göra lite reklam för hennes sida: http://icyriders.bloggsida.se/
Gå in och kika!
Hon gör selar, halsband och täcken + att hon har lite fina bilder på sina hundar och på några av deras dragturer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0