Måndagen

Igår blev det cykelpromis, ja jag cyklade och Ilska fick springa bredvid. Tänkte att det skulle trötta ut henne rejält och jag slippa gå flera kilometer. Så vi var ute och cykel/sprang i 1 tim. och visserligen var hon trött när vi kom hem och sov fram tills lunch, sedan var det full rulle igen. På lunchen åkte vi ut till Järved för att hälsa på Emma som befann sig hos mormor och morfar.
Men först en lite pilltur i Järvedsskogen!

Och så kart hamnade hon i en vattenpöl precis innan vi skulle åka :P


Emma låg och sov när vi kom och det var lite svårt att vara tyst när man har en hund som blir superglad över att träffa mina föräldrar! Men inte vaknade Emma för det....moster fick gå in och peta lite på henne...DÅ vaknade hon ;)  och ett stort leende fick man se, så fort hon såg att moster Malin var och hälsade på. Ilska var inte lika poppis när hon var nyvaken, men efter en stund ville hon ner och klappa Ilska oxå!

Dagen avslutades med att hålla i ett yoga pass ute i Dojon...men med min förkylning så kändes det mer jobbigt än kul. Så Maria erbjöd sig att ta passet själv, synd bara att det är jag som har nyckeln till Dojon. Så det var bara att maka sig dit! Men jag var mera bara som ett stöd till Maria om hon var osäker på något. Min förkylning var nog inte bara elände, för det var riktigt nyttigt för Maria att få hålla i ett pass nästa själv, förutom de krångligaste ställningarna. Så nu vet både hon och jag att även hon fixar det på egen hand :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0