GH helg

Ja det blev en riktigt Guitar Hero helg :)

Men lördagen började med att köra lite drag och vilket häftigt väder vi hade med oss, himlen var alldeles röd/rosa och regnbågen tittade oxå fram. När vi kom hem fick jag ett sms från Marre och vi bestämde oss för att ta och ses!


Frågan var dock vad vi skulle hitta på....

men då kom Marre med förstaget att vi skulle spela GH, hon hade lånat hem spelet av sina förlädrar.

Så det blev först en promis med Ilska, Pajas, Drifwa och Saffe. Jag hade Ilska och Pajas och Marre Drifwa och Saffe och....Eliya så klart!

När vi kom tillbaka var hundarna ganska nöjda...

Saffe parkerade framför dörren


och de andra hundarna fick hålla till i köket, så att de inte skulle härja med Saffe och hans led skulle hoppa ur led igen.

Ja Guitar Hero var riktigt skoj, hade aldrig spelat det tidigare, svårt men skoj. Det tar nog ett tag innan man blir riktigt duktig!

Therese in full action!!

Duktiga var de, märktes att det var jag som var nybörjare. Men jag fick mycket av beröm, Marre och Therese tyckte att jag var duktig för att aldrig ha spelat tidigare.

På söndagen gjorde vi en repris :D  dock ingen långpromis, hundarna fick härja i hagen istället och så blev det Guitar Hero för hela slanten!!

Och igår så var det avslutning på yogan, det var sista gången innan jul och det känns riktigt skönt att nu få vara ledig på alla måndagar och kunna göra vad jag vill. Men vi kommer nog att sakna våra yoga medlemmar framöver och någon gång framöver blir det nog dags för en ny termin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0