En sista dragtur

Ja Pajas har nu åkt hem till sig, så nu är det bara jag och Ilska igen., men det går ju bra det oxå!
Så innan han skulle lämnas tillbaka så passade jag på att ta dem ut på en sista dragtur. Och det bästa är ju att ta ut dem direkt på morgonen, så de bara ligger och sover resten av dagen, då kan man jobba i lugn och ro. Så det var 2 ivriga hundar som kutade till dörren imorse...

Pajas i full förväntan


och Ilska som placerar sig mitt framför dörren så att jag inte ska missa att även ta med henne :P


gick fantastisk bra idag oxå...blev drag ute i Vårby på grusvägen. Men Paji var väldigt trött på tillbakavägen, då hamnade han på efterslänten. Men tillbaka kom vi :)

Och precis som jag visste så hade jag 2 trött hundar hos mig hela förmiddagen. och vid 14-tiden kom Marre och Therese och hämtade hem honom. Så nu är det lite tomt, men lungt och skönt tycket jag...men Ilska tror jag saknar sin fästman...hoppas det går över snabbt. Annars får vi väl ta och hälsa på dem i veckan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0