Drag i blåsvädret

Jepp i Torsdags gav Marre och jag oss iväg för att köra lite drag i blåsvädret!
När Ilska och jag kom in till Marre så upptäckte jag en ny hund? Hade Marre skaffat sig en greyhound....nej men det var ju Safir som blivit snaggad ;) shit vad olik sig han var!


Kan man se att dessa 2 är bröder eller vad...samma ligg stil ;)

Men i alla fall så begav vi oss ut mot naturen och hela vägen dit gick kanon och vi kände inte alls att det blåste något, men när vi däremot skulle stanna för att ta paus så var det svårt att missa att vindarna fanns där. Så det blev lite klant VM, Marres handske drog iväg, hennes sittunderlag, ja jag vet inte allt vad som drog iväg med vinden för oss!
Ilska och pajas fick vara lös medans Drifwa fick sitta kvar fastspänd vid släden med mig sittandes på släden medans vi fikade. Kanske inte var så smart, för Drifwa lyckdes lite en gång och då tippade hela ekipaget med mig på så klart!

Ilska och Pajas


Drifwa hade eget fuffens för sig (gräva gropar) under vilopausen

'
Marre med sin nya fiiiina pälsmössa :)


På vägen hem var hundarna både slamsiga och trötta, så det blev mycket trassel + att vi fick turas om att köra då de inte orkade oss 2.


"Mot sherwoodskogen"  :)

Skönt var det att komma hem igen, med både trötta hundar och trötta förare!
Nu var det till att planera det sista inför festen på lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0