Chaufför åt Eliyah

Ja idag har jag fått aggera chaufför till lilla Eliyah :)
Marre ringde från BB igår och frågade mig om jag skulle kunna skjutsa in dem till BB imorgon kl.10 annars skulle hon inte få åka hem! (de har bilen på lagning och mormor Karin kunde inte) På BB misstänkte de att han har gulsot och ville därför att de skulle komma in och ta nya prover dagen efter, annars skulle de inte släppa iväg dem hem. Och självklart ställer jag väl upp för min allra käraste drag vän :D
Så det blev först BB sedan en sväng på Barnens hus/Djurmagasinet och sedan blev det fika hemma hos Marre och Therese!

Marre och lilla Eliyah


lilla Eliyah :)

Ja när jag sedan kom hem så hade jag en hund som satt och väntade på mig...men istället för att hälsa matte välkommen hem som hon annars brukar göra, så var det...snus snus snus...pip pip (=jag vet nog att du varit hos Pajas) ..sedan kunde vi hälsa matte välkommen hem.
Nej, det går inte att dölja för en hund vart man har varit ;)

Hihi! Tänka sig att jag skulle få vara en utav de första att få träffa lilla Eliyah ;) jag hade inte tänkt att jag skulle få säga hej förrän om 2 v. Tänkte att syskon, mostrar och morbröder skulle få göra bort det först! Sicken tur att de behövde en chaufför!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0