I rymden finns inga känslor


Ja igår såg jag denna film! Riktigt bra var den!
Och för den som någon gång träffat någon med Asperger kommer SÅ att känna igen syndromen i filmen! Jag brukar ha ganska svårt för att skratta till filmer, men här gick det inte att hålla tillbaka skrattet! En film att varmt rekommendera :)

Idag har jag faktiskt varit nere och klippt mig hos Titti, jag tog inte bort mycket på längden men tjocklekmässigt så rykte det en hel del. Känns helt fantastiskt att ha luftigt och fluffigt hår igen :) och fint blev det oxå när hon lockat och tupperat det! Så ett stort tack till min kära pappa som givit mig presentkort bara så där. Nu tog jag mig tid att fixa till håret, försökte ta en bild på mitt nya hår men lyckades inte få någon där man såg hur fint det var :P
Nu är det dax att jobba lite...

Kommentarer
Postat av: Williamgunhild

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-10-26 @ 13:48:56
URL: http://williamgunhild.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0