Allt och ingenting

Ja det har hänt allt och ändå ingenting denna vecka!
Men Ilska och jag har äntligen fått hem våran alldeles egen Jörgen :) Han har nämligen varit i Hong Kong i en vecka, så vi har fått klara oss på egen hand, som ni kanske sett! Han verkar haft det bra där och hade köpt med sig lite grejer hem...ja han hade faktiskt köpt presenter till mig med! Bland annat en tibetans skål (Ljudet som skapas av dessa skålar sägs få kontakt med medvetandet i den människliga själen). Riktigt kusligt att han hade fått för sig att jag ville ha en sådan...för jag hade tänkt prata med min yogalärare och fråga om hon kunde beställa hem en. Men på något konstigt sätt så tog jag inte tag i saken utan tänkte...nästa gång ska jag fråga....Hihi! men nu behöver jag ju inte det :)

Skönt har det varit att få ha "delad vårdnad" om Ilska igen...ingen lek att gå på ALLA promenader! Så nu har Jörgen fått gå ut med Ilska i kylan och jag har fått vila mina trötta ben. Ja, dock förrutom idag då Jörgen blivit lite hängig...

..så idag tog Ilska och jag en skogspromenad...kul att få leta pinnar istället för bollar ;)

Kommentarer
Postat av: Reneanastasia

Nice site, regards from the netherlands!

2011-09-14 @ 11:28:59
URL: http://reneanastasia.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0