Å Drag igen

Jepp Igår blev det en till dragtur :D
Och denna gången tog Marre även med Saffe, haha...det gick ju riktigt bra för honom och alla hundar var lika duktiga denna gången ;)

Här var det bajs dags dags och det är ju bäst att man pockar upp efter sig oxå ;)


Mendans så passade Ilska på att lägga sig i snön och vila lite!

Ja som sagt var dessa hundar är gjorda för att dra, går så himla bra nuförtiden. När vi var tillbaka hos Marre igen, blev det en varm kopp värmande kaffe.

Idag har jag äntligen makat mig till Sjöbloms och köpt mig en SUPER spark!

Jepp! Den är SUPER...extra tjocka medar blev det oxå. Nu kan här köras spark i djupsnö :D


Ja annars har det inte hänt så mycket, Ilska och jag har varit ute och härjat i snön lite + att vi varit runt på lite diverse affärer och införskaffat lite smått och gott! Och sedan har det pysslats och donats lite här hemma, mer kan jag inte berätta...bara att Marre fyller 30 på sön ;)  kan ju inte avslöja något ifall hon skulle få för sig att läsa min blogg idag!!! Lovar att blogga med bilder på det som skapats senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0