Kul dag!

Ja det blev en riktigt rolig dag idag!
Vid lunchtid så cyklade jag ner till Elin till hennes jobb och där var "yoga Helena" på behandling, så vi tog en te-stund tillsammans. Det var HELT fantastiskt att återigen få sitta och surra lite personlig utveckling med dem, som på den gamla goda tiden när vi var hemma hos Helena i Bredbyn. Saknar riktigt dessa underbara helger som vi spenderade tillsammans :D

Ja hos Elin blev jag i stort sett hela eftermiddagen och jag fick en underbar pressent av henne oxå, ett stort tack för det Elin!

När jag sedan kom hem så beställde jag tai-mat och precis efter så ringer ute-kompaniet och säger att mina byxor kommit!!! Whiiho!! Äntligen som jag längtat efter dem, här har ni dem...

Lundhags friluftbyxor

Precis när maten landat i magen så hör Marre av sig och undrar om jag vill hänga med till hagen i Gullänget och släppa lös hundarna där!
Jörgen hade precis kommit hem från en långpromis med henne, men vem kan säga nej till ett sådant erbjudande. Det var ju så länge sedan som vi träffade våra drag kompisar. Gissa om det var några hundar som var glada över att äntligen återigen få träffas :D

Titta på dessa överlyckliga hudar Ilska, Pajas och Drifwa

Saffe var oxå med men han fastnade inte på någon bild, han sprang mest runt och luktade på blommorna sötnissen. Marre har totalsnaggat honom så han var väldigt korthårig! Jag hinner nog träffa honom igen innan pälsen vuxit ut och då ska jag ta en bild på spinkivinken ;)

Nu har jag en VÄLDIGT trött hund här hemma, för hon kutade som alldrig förr runt och jagade alla i hagen!

Kommentarer
Postat av: Maria H

Snygga byxor, sånna har jag med fast helsvarta!:)

Tokbra byxor!

2010-09-11 @ 08:35:09
URL: http://hellstrommaja.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack detsamma! Kul att ses! Och tack för leveransen av grönsakerna!! Kram kram

2010-09-12 @ 19:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0