Frostbite

Ja idag hade frosten riktigt bitit sig fast i både gräs och bilrutor, -1 grad hade vi här i morse så nu går det verkligen mot vintern :D

Lillvännen i det "vita" gräset imorse.

Men solen lyser redan nu så det kommer nog att bli en riktigt fin dag idag. Men idag blir det jobb för mig men som tur är så har man ju en hund som måste ut och uträtta sina behov, så jag får nog känna på solensstrålar idag ändå :D

Igår var det ju Jujutsu träning igen och igår var brudarna där, det var en riktigt kanon träning igår. Tror att de flesta tyckte det, riktigt skoj och som tur är så har vi ju en sådan duktig tränare och det gör ju inte saken sämre ;) Det blir ett träningsläger framöver i oktober, som jag faktikst planerat att vara med på...vet inte riktigt än vad jag gett mig in på :S hoppas att man överlever!

Igår fick jag även se det nya "vrål åket" som grabbarna införskaffat....

Mattsson och Jörgen :P

Ja får väl se om Ilska och jag får åka med nån gång oxå! Har faktiskt aldrig åkt stor lastbil någon gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0