Fint väder

Ja vilket himla fint väder det blev idag, redan från morgonen sken solen på Ilska och mig :D


Mysigt det  var att gå i björkalén på morgonen när solstrålarna glänste igenom löven.

Ja sedan blev det bullbak igen....blir inge gott när man fryser in bullar, de tappar all smak då!


Så det belv en omgång tillmed kanelsnurror :D har ju alltid nått att bjuda på imorgon.


Medans bullarna jäste så blev det en choklad"tårta" bakad...men det återstår ju att se om den går att äta. Annars får gästerna nöja sig med kanelsnurror ;)

Nu har jag precis kommit hem från Naturkompaniet där jag varit och beställt ett par byxor som jag ska få av mor och far i present :D De är så fantastiskt snygga, sköna och dyra ;) Tur att man har sina föräldrar!

Och för er som kommer förbi imorgon, ni vet ju nu vad det blir för fika.....om ni känner att ni måste käka extra mycket mat innan tänkte jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0