Blixtar och dunder....



Ja men fy tusan vad det varit ruskigt väder nu de senaste dagarna, det har ju varit regn och åska till och från hela tiden. Och otäckt är det när man MÅSTE bege sig ut i ovädret, eftersom att min lilla vän måste få uträtta sina behov hon oxå. Att sitta inomhus eller i en bil när det åskar och blixtrar har jag inget emot, men att vara ute och gå det är inge vidare. Till och med Ilska tyckte att det var otäckt när det small och dånade, men tror mest att det var för att hon såg att jag reagerade så när det small.

Imorse gick Ilska och jag gick runt Höglandsjön och vi hann ialla fall 2/3 innan regnet kom. Vid 10-tiden passade det sedan på att vara uppehåll och det var ju perfekt eftersom att jag då befann mig nere på torget (Bondens egen marknad). När jag sedan kom hem så började det ösa ner igen.

Nej nu hoppas jag att det bli bättre väder snart, så man slipper bli så himla blöt när man är ute :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0