29 år ung

Ja igår fyllde man 29 år ung :D
Blev en helt ok dag, slapp alla stress som födelsedagar brukar ha med sig!
Fick en hel del bra grejer oxå, men bäst var nog byxorna som jag själv önskat mig av mor och far. Men de kommer inte förrän nästa vecka, då de inte hade min strl. hemma, längtar eftre att få använda dem ute i skogen :D

Det bjöds på chokladtårta igår, men den blev lite torr och var väldigt mastig. Men det är alltid kul att prova på något annan än bara gräddtårta som brukar vara det vanligaste!

 men nästa gång blir det nog nån annan sort ;)

Skulle ju passa på att ta lite kort när man ändå fick lite besök, och det började ju bra...

Tog kort på mitt första besök (Kick, Philip och Hampus)

men sen var det värre, glömde alldeles bort att ta kort :(

Men nu är det en ny dag och snart ska jag bege mig ner till bondens egen marknad för att hämta mina grönsaker, sedan för vi se vad dagen erbjuder för spännande saker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0