Världens bästa dragtjejer!!

Ja idag har varit en kanon morgon för vi har redan hunnit vara ute och köra drag...Jag, Ilska och Drifwa! Tjohej vad det gick undan i backarna....


Tur att man har drag-grejer för både vår, sommar, vinter och höst :D

Töserna ;)

Nu är de båda riktigt nöjda ...

och det är SÅ skönt att se att Drifwa är nöjd :)

För igår var hon ständigt på G...

Titta på spelivinken vi hade hos oss igår ;)


Brudarna har tagit plats under bordet och benet var Ilska noga med att med sig överallt

Nog tycker de om varandra ibland ;) för det blev en del pussar emellanåt...tänk om Pajas får reda på det!

Imorse var det sedan krig i soffan


Och krig på golvet, det var då som jag bestämde mig för att här måstes ut och göras av med lite energi. Så jag klädde på mig och tog med mig Drifwa och sparken och åkte ner till Statoil för att pumpa däcken. Vågade inte lämna dem tillsammans ensamma de hade väl rivit hela lägenheten :P  Så sedan begav vi oss ut i spåret...som bilderna visar i början :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0