Thaimassage och Cash

Ja imorse så var jag på en thaimassage behandling och det var verkligen annorlunda, liknar inget jag tidigare varit på. Det var som en blandninga av akupressur med stretching och böjning och lite massage. Man får ligga på golvet under massagen och ta på sig speciella kläder innan, sedan använder terapeuten hela sin kroppstygnd när hon trycker, böjer och masserar. Skönt var det och min kropp behövde det, efteråt så fick jag helt ny energi och det kändes att kroppens alla kanaler öppnat sig.
'
ja ungefär så här såg det nog ut :D

Efter massagen var jag ner på stan och köpte mig en bärbar hårddisk...kan vara bra att ha i fall datorn skulle pajja. Sedan gick jag förbi Maria.G och sa hej till Cash, ja de har fått ta över en 2,5 årig spaniel vid namnet Cash. Riktigt fin var han, ska bli kul och se om det funkar mellan Ilska och honom.

Här har ni Cash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0