Mys med Emma

Ja igår så var jag och Ilska barnvakt till Emma en stund och vi hade en riktig mysmorgon!
Vi satt alla tre i vår stora soffa, fast vi satt allihopa bredvid varanda på den minsta delen. Där började Emma med att äta ett äpple, sedan kom moster på att Ilska och jag äter ju torkade bananer...kanske äter Emma det med. Jepp så var det...1 banan till Emma...1 banan till Malin och 1 banan till Ilska, så fortsatte det tills halva påsen var uppäten ;)

Mys i soffan

Sedan började Emma gnugga sig i ögonen så då tyckte moster att det var dags för en liten tupplur. Hon fick sova i vagnen ute på bron och det tog inte lång stund innan hon somnat och sov i nästan 3 tim. så syrran hann komma tillbaka och vi fick sitta och vänta på att Emma skulle vakan :)

Idag har det inte hänt så mycket....jag har varit ner till Zid och fyllt i min tatuering och sedan tog jag en sväng förbi Phonehouse och köpte mig en touch telefon, så nu har jag något att lära mig!

Imorgon kommer Emma hit igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0