Jag ser det snöar!

Jag ser det snöar
jag ser det snöar
det var väl roligt HURRA!


Ja idag kom denna vinterns första snö, LÄNGTAR tills det kommer MERA :D
Titta så otroligt vacker dessa små vita flingor är som kommer nerdinglande från himlen.

Nu vet jag en som kommer att bli glad av att få gå ut.....ILSKA!!
Jag tror hon har längtat efter denna snö ett tag nu ;) Nu får hon äntligen något svalkande att lägga sig i när vi varit ute på hård träning!

Nä nu blir det jobb för min del och sedan BJJ träning ikväll för ovanlighetenskull. Grabbarna bestämde sig för att inte åka till Umeå denna tors. så det blir hemmaträning idag! Det kan vara skönt att få friska upp minnet en gång till innan lördag. Hur jag nu ska klara av den dagen....BJJ HELA dagen lång :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0