Draaag!!!

JA!! Tro det eller ej med vi har kört drag idag och riktigt tungt drag oxå!
Ilska, Pajas, Drifwa och Saffe fick dra mig och .....Jörgen

Bakom ratten fick Jörgen sitta och jag...som erfaren dragkörare som jag är :P satte mig själv bak så att jag kunde hoppa av och rätta till allt trassel! Hm...ja det är lite lättare om man är 2 som kan allt, för nu fick jag springa av och rätta till trasslet, se till så att de stannade på sina platser och ge korrekt kommando!


Men vi tog oss runt den vanliga rundan till slut, här tar vi paus på 1/2:a vägen

När vi kom tillbaka så var de lite möra allihopa...skönt!
Nu har vi lånat hem Drifwa tills imorgon :)

Innan vi åkte hem svängde vi in och tvättade av bilen och damerna undrade vad tusan som pågick.
Än så länge så går det bra med damerna, de har nämligen inte varit tillsammans själv de 2  så det ska bli spännande och se hur många gånger de ryker ihop :S men de är nog så trötta efter dragturen så förhoppningsvis går allt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0