Kvälls drag

Ja igår em. så fick jag för mig att Ilska och jag skulle ta hem våra spark som vi hade turen att få ifjol vinter. Vi hann aldrig få hem den ifjol då den började töa precis efter att vi hade fått den, så den blev parkerad i Järved hos mor och far :)
Så Jörgen skjutsade ut oss dit och sedan tog jag på Ilska selen och så bar det iväg in mot stan på en spark! Men Ilska var inte så dragvillig igår, hon hade varit ute så pass mycket att hon inte alls var taggad. Men hem kom vi tillslut.

Ser ut som om det var mitt i natten vi var ute men kl. var runt 18.30 bara ;)

Var även tidigare under dagen på Reginas och köpte lite mat till Ilska och kollade samtidigt efter om de hade fått hem några björkis halsband....å se ni det hade de :D äntligen blev det ett nytt!! Grönt var färgen som det blev + en ny namnbricka till (ett rosa ben)

Så imorse hade hon det när vi var ute i skogen och härjade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0