Julklappar

Denna dag började med att Ilska och jag gav oss ut på en skogspromenad. Lungn och skönt är det att gå ut tidigt på morgonen för då får vi för det mesta vara för oss själva! Å även denna gången var det förtollande vackert i skogen, när ett 3 cm snötäcke lagt sig över trädens grenar :D

Ilska hittade en gren/träd av sly som blvit avverkat innan snön kom och den bröt jag sönder så att det blev en lämplig storlek till att kasta till Ilska. Ja en riktigt bra pinne blev det, för den hängde med hela vägen hem (annars brukar Ilska ha en tendens till att knaga sönder dem)...förutom på slutet då klantiga matte råkade kasta upp den i ett träd så den fastnade...men lyckades vi tillslut fixa ner!

När vi kom hem var det dags att säga adjö till husse som åkt till Sthlm i några dagar. Efter det så hade jag en date med Elin och Nova nere på stan, så Ilska fick vara själv i några timmar. På stan blev det faktiskt köpt en hel del julklappar och ett par vinterskor till mig, som jag kan ha på mig när jag ska på stan. För idag hade jag skoterkängor och åkte spark ner till stan...mmm ni kan tro att folk tittade på mig...får man inte ha vad man vill på sig??! Eller tittade de för att de tyckte att jag var klok som hade varma skor och utnyttjade vinternsväglag bra med min spark?? ja vem vet!?

När jag kom hem blev det lite jobb och bus i snön med Ilska, sedan bar det iväg till yogan. Det var sista passet nu innan jul :( trist....men den börjar ju i januari igen :D

Nu blir det Grey's Anatomy och sedan sängen för min del, så ni får sova så gott i natt, för det tänker jag och Ilska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0