Dumheter

Ja idagv tog Ilska och jag vår morgonpromis uppe i Skyttis skogen och som vanligt fick Ilska springa lös och när vi nästan var framme vid skyttis igen så hör jag hur det dundrar till i skogen så jag tittar till vänster och ser hur 3 rådjur springer iväg...och Ilska efter!!! FAANN är det första som kommer upp i huvudet och jag skriker efter Ilska men ingen reaktion...jag ser bara hur hon försvinner in i skogen! Nu var det länge sedan hon drog iväg ifrån mig, sist var när Maja och jag gick i skogen! Å det är lika otäckt varje gång...man hinner tänka många tankar kan jag lova er. Först får jag för mig att jag ska fortsätta efter henne (följa hennes spår i snön) men kommer på att det är en ganska dålig idé. Så jag öppnar jackfickan för att ta fram telen och hålla koll på hur länge hon är borta...men precis när jag ska göra det så hör jag hur någon kommer flåsande mot mig...ILSKA! Ja skönt var det att se henne och duktigt av henne att inse att hon måste springa tillbaka till matte, gick bara någon minut så kom hon :D

Men då var det till att brotta ner henne och förklara att detta var: DUMHETER!

Men det är svårt att vara arg länge på en sådan hät snögris ;)

När hon dyker ner i snön med hela ansiktet ser hon ut som ett riktigt snöspöke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0