Måndag

Ja idag har man hunnit med att göra riktigt mycket och ännu är inte hela dagen avklarad!
Jag var på morgonen och fram till lunch hos Maria och filade på uppsatsen...snart klar :)
Ilska fick följa med eftersom att husse åkt till varmare breddgrader igen... så vi får klara oss själva.
När vi var klara, tog Ilska och jag skogsvägen hem så att hon fick springa av sig...när vi kom hem blev det lunch både för mig och Ilska.
Nu har vi precis kommit hem från en 6 km. spring tur...jag inte jag utan Ilska, jag satt bara bakpå cykeln. Äntligen gick det att cykla på vår "dragväg" ute i vårby så det var dit vi va.


Premiären för årets första cyklel drag på vårbyvägen


Precis där vi brukar ta vår vilopaus fanns det en lite snöfläck...perfekt för Ilska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0