I går kväll och idag

Ja går var jag och Ilska som sagt var på 85 års kalas hos min farmor...tog då lite bilder


Cicci och lilla farmor och Bosse i dörröppningen. Farmor sitter och pratar med Ilska som ligger på golvet!


Mauddan hade fullt sjå att baka tårtor och fylla på kakfaten (min faster)


Cicci och farbror Ulf

Ja det hade tydligen varit folk där hela dagen och uppvaktat famor, så det var ganska lugnt och skönt när vi kom!

Idag tog Ilska och jag Jimmys bil och åkte till Järved för att fråga dem om de ville följa med på lång promis. Plus att jag visste att Emma skulle komma på besök och det är ju alltid lika kul att få träffa det lilla charmtrollet!
Vi hade sån tur att allihopa hängde med ut i skogen...jag, Ilska, mamma, pappa och Emma.


Så här ska hon ligga när man ska up och gå med henne, med fötterna pekandes rätt upp i luften :)

Ja resten av dagen har Ilska och jag bara latat oss...eller inte, har målat bordet och tagit ner en hylla och spikat upp en tavla, men NU ska vi ta det lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0