Torsdag

Idag har vi varit ute i skidspåret och kört lite drag gumman och jag!
Och den här gången fick jag jobba lite också, för jag tog på mig längdskidorna och stakade efter gumman, det var riktigt roligt! Med strålande sol och ett nyplogat skidspår :)




Man behöver inte åka ända till fjällen för att hitta smultronställen :)



På eftermiddgaen kom Emma och syrran på besök!

Emma sölade ner både tröjan och byxan med vatten när vi åt, så det blev en nakenfis vid middagsbordet.


Efter lunchen så skulle vi ta en promenad, men syrran hade glömt ombytet till Emma hemma. Så jag fick plocka fram Emmas 1års present...var i Turkiet i somras och köpte då massa kläder men några var förstora så jag tänkte spara dem tills hon fylde 1, men hon fick ta dem som ombyte, så att vi kunde ta en promis ute i solen!!
Jag får fixa en ny present =)

Det syns att kläderna inte passar än...men snart så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0