Städning

Hm...ja det har blivit mycket städning på sista tiden, igår stor städade jag hela lägenheten och idag har jag stor sädat bilen!
Känner mig riktigt duktig och är nog mest nöjd med bilen, för den såg f-jävlig ut, invändigt!
Nu är den dammtorkad, dammsugits, golvmattorna har skrubbats och skräpet slängts.
Hoppas att Jörgen blir glad nu =)




Ja igår trodde jag ju inte att vi skulle göra någonting, bara ligga på soffan och slappa, men så blev det inte. Vi var och flög runt lite här och där igår, bl.a. åkte vi ut till mina föräldrar och hälsade på sedan efter det åkte vi till min lilla farmor och sa hej! Ilska och hon fungerar jätte bra tillsammans, hon tycker om farmor Jenny!

Ilska och farmor Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0