Feber

Ja igår så mådde jag hyfsat på morgonen och vi begav oss ut i skidspåret som jag ville.
Men när vi sedan kom hem efter skidturen så kände jag att detvar något som inte stämde i min kropp.
Hade småvärk i hela kroppen och det kändes som om jag hade fått lite feber, så jag bäddade ner mig i sängen och somnade en stund.
När jag sedan vaknade tog jag febern och mycket riktigt hade jag 37.9, så det blev inte mycket roligt gjort igår förutom skidåkningen :)
Idag tror jag att jag inte har någon feber (har inte testat), men känner mig lite små trött hela tiden, så det är bäst att ta det lugnt idag oxå!
Får se om jag kan åstakomma något lite roligare inlägg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0