Vilken lycka och vilken frihet



Ja nu känner jag bara lycka och frihet!!!!
Vi har ÄNTLIGEN fått göra vår granskning, opponering och idag mailat in vår förnyade uppsats.
NU känns det helt overkligt...kan det verkligen vara sant att man slipper ställa väckaren på 05.15 och trycka i sig frukost fastän man inte är hungrig (för att överleva till 8) och halv springa ner till bussen, för att sedan spendera 2 tim. på en buss.
Usch ja, det är först nu som man inser vad hållit på med i 3,5 år, tidigare var man så inne i det att det bara rullade på.
Ja livet kan nog inte bli lyckligare just nu...och vilken frihet, känner mig lätt som en fågen, som om jag ska lätta från marken och flyga iväg!!

Det är först nu som jag känner att jag kan ta in alla gratulationer som jag fått...fick förästen en idag av min kära pojkväns moster och morbror (Eva och Anders). Väldigt otippat men glädjande att de tänkt på mig!
Tack alla för uppvaktningen på min examensdag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0