Vilken dag!

Ja men vilken fantastiskt underbar dag det har varit =)
Började morgonen med att ta bilen till Järved och sedan gick Ilska och jag upp till flaggberget. Himlen var alldeles blå, inte ett moln på himlen var det HÄRLIGT!
Sedan bar det av hem igen för att äta lite frulle och jobba. 
Idag var det inte alls speciellt jobbigt att jobba i detta kanon väder...kanske för att jag fått ett sådant roligt uppdrag just för tillfället + att jag tog med mig jobbet och Ilska ut en stund i gräset och solen.

Nu har man nyss ätit middag och ska spendera den närmaste timmen på min spikmatta....åh så skönt det ska bli!


Ilska på flaggbergets topp


Någon som njuter av att få vara ute i solen och gräset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0