Avtackning

Idag har det varit fullrulle hela dagen lång.
Började dagen med ett besök på stan för att fynda lite på rean och det gjorde jag faktiskt. Jag kom hem med väldigt vettiga saker =)

Vid 11 skulle jag vara på Hemtjänsten (mitt gamla jobb) för de skulle avtacka mig och jag fick en blomma av min förra chef Elisabeth och örnkort och av mina fd. arbetskamrater fick jag också örnkort.
Väldigt snällt av dem att ge mig något =)

Efter det så kom Maria H ner till stan och vi käkade lunch och drag sedan iväg till hennes pojkväns föräldrars stuga, ute i Vågsnäs där vi tog en långpromis till Nyänget och tillbaka. Det var riktigt härligt att få vara ute i naturen och få njuta utav solens värmande strålar för en gångskull.

Nu har jag precis slängt i mig lite middag och inväntar nu Maria G och hennes pojkvän som ska komma och kolla om det går att fixa till min sommarspark.

Sedan ska jag bara lata mig för det är jag verkligen värld efter en sån här dag =)


Blomman och örnkorten jag fick av mitt fd. jobb


Kommentarer
Postat av: kickiki

känns skönt att bli avtackad va? :-D

hoppas all är bra. kramiz

2010-06-22 @ 20:56:36
URL: http://dornabacken.se
Postat av: Mallan

Det var faktiskt inte så märkvärdigt...men däremot när jag var där i maj och sa upp tjänsten och skrev på på papperet, då kändes det helt underbart. Såg att Hampus fyller år imorgon =) Vad händer på midsommar då? Jobbar du elel får du vaar ledig? Kram

2010-06-23 @ 09:16:38
URL: http://ilskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0