Torsdag

Idag har vi varit i Järved nästan hela dagen och jag har varit snäll med lilla pappsen, för jag klippte gräsmattan idag!
Och jag fick igång den alldeles själv...eller med lite instruktioner från Thomas min svåger via telefon och efter ett antal drag så gick den äntligen igång.

När vi kom hem runt middagstid så hittade Jörgen en fästing på Ilskas huvud...usch de är så äckliga de små varelserna. Som tur vad tog Jörgen bort den med en pinnsett och vi får hålla tummarna att det inte blir några efterföljder.

Åkte sedan på Reginas för att verkligen se till så att hela fästingen var borta och införskaffade där en riktig fästingborttagare. Men jag hoppas att vi slipper se fler utav dem.


Titta en sådan fin gräsmatta de har ute i Järved nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0