Tänkte vi skulle vila

Ja jag hade planerat att Ilska skulle få sig en vilodag och det var tänkt att den skulle vara idag!

Vi har varit i farten var enda dag sen jag vet inte när!
Igår blev det hårdträning igen...långpromis i Järveds skogen och sedan ett fyspass i Täfteå sjön (hälsade på Sara och Emma). Och jag hade då ställt klockan på 15 min. så att hon skulle trötta ut sig totalt....men klockan ringer ju aldrig så det blev nog kanske 20 min. istället för 15....men inte var hon trött efter det heller. Nej det var full rulle ute på syrrans tomt.

Ja så idag tänkte jag att vi skulle ta det lite lugnt...BARA ta en morgonpromis i Järveds skogen, så det gjorde vi (det blev flaggberget). Men sedan hade vi bestämt date med Elin och vi var båda så fantasilösa att det blev en promis ner till stan (till hennes jobb) och runt stan en sväng, sedan upp till Östra och hem.
Ja vilken vilodag =)
Tur att man har en aktivhund som älskar att vara ute.

Nu ligger Ilska på soffan och sover och jag sitter och jobbar, snart har en dag till passerat förbi!


Lill vännen


En anfådd Ilska uppe på flaggbergets topp, det var väldigt kvavt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0