Socionomexamen

Ja då har man varit uppe i Umeå idag och fått tagit emot sitt diplom som säger att jag numera har en socionomexamen =) känns skönt, tänka sig att det gått 3,5 år.
Men Maria och jag måste ändå upp till Umeå på måndag för att göra granskningen av uppsatsen...ja jag vet, lite konstigt att få ett diplom när man inte är helt klar...men det är universitetet som strulat till det med vår uppsats, de påstår att "posten" tappat bort den, så vi fick vår tid för granskningen efter examen. Men men inget att göra åt!

Min sötnoz var så snäll med mig idag, han kom hem med blommor och en present (ett presentkort) till mig på min examensdag!



På kvällen nu har vi varit ut till Täfteå och uppvaktat Emma på sin 1 års dag. Så man fick sig lite tårta ändå på sig examensdag! Emma fick ett tält som hon kan leka i ute och en fotoram med bilder på Emma i.
Trodde att fotoramen skulle vara den tråkigaste presenten, men det visade sig att det var den roligaste...det var ju jätte kul att sitta och titta på sg själv =)


Emma och mamma öppnar presenter


Den roligaste presenten...bilder på sig själv :)

När jag var hos Emma blev jag även uppvaktad av mina föräldrar och fam. Sedin....måste få hälsa ett tack för de fina presenterna jag fick!

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Å grattis till examen! Så härligt!:) Japp, jag ses gärna någon dag! Kanske en prommis så jag får träffa Ilska!?:) Jag börjar jobba midsommar veckan. Du då?

2010-06-05 @ 13:05:24
URL: http://hellstrommaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0