Det blev sol tillslut

Ja idag har det verkligen varit växlande väder, regn och sol fram och tillbaka. Men nu har den äntligen tittat fram en längre stund. Det har inte gjort så mycket att vädret varit som det varit, eftersom man nästan bara suttit framför en dator (jobbat så klart).

Har precis kommit hem från bion, har varit och sett på Sex in the City 2...åh vad bra den var, vem vill inte åka till Abu Dhabu på en sådan resa =D
Och att bara få se Liza Minelli framföra "All the single ladies" gjorde att smilbanden drog sig uppåt, det var svårt att inte le under hela filmen.
Jag blev bjuden av min vän Elin som examenspresent...så snäll och omtänksam hon är! Tack så mycket igen!

Ja nu måste jag försöka hålla mig sysselsatt, för jag ska nämligen skjutsa mina föräldrar till busstationen, de åker nämligen till Chicago inatt och jag är inte van att hålla mig vaken halva natten...men vad gör man inte för sina föräldrar. Pappa ställde ju upp för mig när jag var ute och rännde halva nätterna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0