Städning av "Dojon"

Ja igår hängde Ilska och jag med ut till Jörgen och hans vänners träningslokal, som han så fint kallar "Dojon" ;)
Där tog Ilska och jag oss en promenad i värmen, men den blev inte rask kan jag lova er. Hon gick och flämtade hela vägen och jag kände till och med att svetten började krypa fram. Ja de var riktigt varmt igår kväll!


Vi hittade en liten grusväg som ingen befann sig på så jag passade på att släppa lös Ilska då.

När vi kom tillbaka till lokalen efter vår promis så var killarna i fullgång med att städa, eftersom att de ska inviga den idag!


Var bara tvungen att föreviga detta ögonblick....för det händer inte ofta det kan jag lova =)

Jag tyckte att det gick så sakta för dem så efter en stund kunde jag inte låta bli att hjälpa till


Ilska fick ligga och vakta trappen, så att ingen inkräktare tog sig in ;)

Ja ikväll är det invigning så ska ni dit så ses vi då. Annars tar jag säkert lite kort  och lägger ut här för er andra som är nyfikna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0