Paradiset

Ja idag var Ilska och jag till paradiset en liten stund =)
Marres och min alldeles egen hemliga strand...helt underbart vacker, ett RIKTIGT PARADIS
Tog bilen och sedan cykeln ända fram och Ilska fick så klart dra mig dit och som belöning BADA!!!


Ilska och jag alldeles själv på vår egen lilla strand!


Hon skuttade fram genom vågorna av lycka!


Ilska och jag i plurret, kunde inte låta bli att hoppa i, i det blåa vattnet.


Lyckliga lillgumman i plurret med pinnen


När vi varit där en stund så kom det en båt in till stranden, så då satte jag fast Ilska i skuggan vid ett träd. Men de lade bara ankare och kom aldrig in till stranden. När vi sedan åkte hem så såg jag att det hade regnat inne i stan...men inte hade vi sett till några regndroppar =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0