Hård träning

Ja igår var det full rulle igen, för på morgonen kom Putte och Jesper till oss och hämtade Jörgen för att det skulle åke på paradisbadet. Själv stannade jag hemma med Ilska...för jag vill inte sabba lasringen av tatureingen jag gjort!
Så Ilska och jag tog bilen till Järved där hon fick kuta av sig lite i skogen, sedan parkerade jag bilen hos mor och far och tvättade av den skitiga bilen! Måste ju ha en fin utsida också inte bara innuti =)

Så nu glänser vår svara pärla igen :)

När vi sedan kom hem så var grabbarna redan tillbaka och satt och spelade P3.
Mot kvällskvisten bar det sedan av till Dojon för lite träning och Putte och Jesper hängde med.


Jörgen visar Dojon för Putte och Jesper

Sedan var det dags för träning....

Och Putte hängde så klart med...här med Andreas.S


Det var riktig catfight mellan brudarna Kicki och Marie-Therese


In action =) fr.v. Micke mot Marie-Therese, Mattias mot Putte, Kicki mot Andreas.S

Efter träningen blev det att ta det lite lugnt och Jesper ville spela Madagaskar igen så det blev lite P3 innan vi skulle gå och lägga oss!

Jesper och Ilska har vekligen hittat varandra, har aldrig sett ett sådant band mellan henne och ett barn någon gång, de är som 2 bästa kompisar ;)

Jesper och Ilska gosar i soffan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0