Aj aj aj

Mmm...har lite ont i kroppen idag!
Följde med Jörgen igår och tränade.
Men det är inte träningsvärk som jag har utan ett annat slags ont!
Han körde smärt träning på mig och jag fick så klart göra på han oxå.
Det går ut på att man ska sparka på samma ställe på kroppen 10ggr och det var överarmarna och låren som blev utsatt!
Är väldigt öm på dessa punkter idag och har lite blåmärken på låren, armarna klarade sig bättre.
Jag hoppas för guds skull att han inte brukar träna det med JuJutsu gruppen för det vet i f-sen som jag klarar det imorgon igen :-S

Kommentarer
Postat av: Elin

Det lät inte som någon rolig träning... Har du lust att hitta på nåt nån dag? Kram/Elin

2010-07-21 @ 21:25:19
Postat av: Mallan

Ja men absolut =) Har du semester nu? Kramiz

2010-07-21 @ 21:30:25
URL: http://ilskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0