Livet är för UNDERBART

Ibland är livet bara så underbart :)
Ilska och jag var hos Marre igår och jag fraktade för en gångs skull med mig släden. Bara för att jag gjorde det så måste jag gett Marre ny inspiration, för hon kom på den briljanta idéen att vi skulle testa att köra hennes STORA släde!
Så vi släpade fram den och gjorde rent den från allt gräs som satt fast under, sedan spände vi fast hundarna och testade att köra iväg. Det gick fantaskiskt bra, de orkade dra den tunga släden + mig och Marre =)
Det var en fantastisk upplevelse att sitta på den stora släden och bli dragen fram...
Vi drog iväg över isen, där skotrar rendan hade spårat vägen åt oss och tjohej vad det gick. Vi välte förstås en gång och så klart var det jag som körde då....men vi överlevde och drog vidare!
Det är inte sista gången vi gjort det här!!!
Tack för en underbar dag Marre, Drifwa och Pajas!




Några ivriga hundar redo för lite drag :)


Kolla in storleken på släden jämfört med lilla fjutte sparken!


Marres granne kom förbi och kikade på oss


Min utsikt från slädens sittplats


Marre and the PACK!


Fy vad underbart det var, riktigt kanonväder blev det oxå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0