Ut i vår hage....

Ja igår så messade Marre mig och frågade om vi hade lust att hänga med till hagen (i Gullänget) imorgon vid 10.30, eftersom hon då skulle skjutsa Therese på jobbet då! Visste inte då hur jag skulle göra eftersom att jag varit lite småhängig i 2 dagar. Men imorse kände jag mig lite piggare...för jag låter värre än det är :) ...så jag skickade iväg ett sms, att vi så klart hängde med! För vem står inte hellre rätt upp och ner och har en trevlig konversation med en underbar vän, medans hundarna springer sig trötta. Än att behöva ge sig ut i skogen 1 tim. helt själv med Ilska?? JA svaret var redan givet ;)


En höggravid Marre med Drifwa....mmm tro det eller ej men det finns en tjockkmage under den där jackan ;)


Terroristerna Pajas och Ilska...ja för de är riktiga terrorister mot Drifwa, de jagar henne tillsammans och brottar ner henne. 2 mot 1 är inte rättvist!


Å lilla Saffe man...hur härlig var inte han att titta på när han kom pringandes i full fart för atts edan göra en tvärnit. Sötis det e vad han e ;)

Härligt att få se hundarna ha RIKTIGT skoj med varandra :D
Tack för en härlig stund med er!!

Kommentarer
Postat av: Marre

Men TACK själv!!! =) Hundarna ligger och sover ännu och jag funderar på att ta en liten powernap tillsammans med dem... =) VI får se till att åka dit ofta hädanefter så de får härja ordentligt! =)

2010-12-03 @ 15:55:17
URL: http://drifwa.blogg.se/
Postat av: sofie

detta kommer kanske låta lite konstigt men jag skulle behöva hjälp av en som är van med hundar o så snubblade jag förbi din blogg...

min mormor fick en valp i somras den är väl 5 månader nu hon har inte lyckas uppfostat den helt än, ex den gör sina behov inne ibland trots att den varit ute precis. sen skäller den alltid när hon pratar i telefon, när hon äter, när hon sitter i soffan eller vid bordet. snälla skulle behöva några enkla metoder som hjälper.. finns på min mail häls sofie

2010-12-09 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0