Fjällåkern

Jepp idag har Ilska och jag varit och hälsat på Maria och Cash ute i Fjällåkern i deras nya hus!
Och E4:an var helt magsikt vacker idag...kändes som om vi kom åkandes fram i något Narnia land :D


Ja väl framme så var det bus som stod på schemat...

Ilska och Cash började härja så fort Ilska hoppat ur bilen.


Huset :)

Ja sedan bar det av in i urskogen...

där härjades det ännu mer...
när denna långa skogspromenad var avklarad gick vi in och drack lite värmande te och planerade upp ett yoga-pass som vi ska hålla för grabbarna, förhoppningsvis nästa vecka. Vi ska köra igenom det en gång först för att se att det fungerar!

När vi kom hem så fick jag en härlig kommentar av husse:
-Vad du luktar utomhus! ....ja vi har varit utomhus nästan hela dagen, inte så konstigt ;)

Det blev ingen träning ikväll för mig idag heller, då jag inte är helt kry i kroppen än. Och Ilska och jag är nog lika knäckta efter denna dagen i skogen att vi nog somnar tidigt ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0